Orienteringsløb

O-løb sæsonen 2019-2020 - Så er det igen tid til at finde løbeskoene frem

Løbene arrangeres sammen med andre kano- og kajakklubber i hovedstadsområdet, og finder sted i forskellige skove 1 gang om måneden fra oktober til marts.

Alle kan deltage

Alle kan deltage, både hurtige løbere og dem der lægger mere vægt på en frisk tur i skoven. Distancen er ca. 5,5-,5,9 km i fugleflugt for børn/ungdomsløber (u16), damer, old-ladies, old-boys og par, mens herreruten er 8-9 km.

Som noget nyt vil vi i 2019-20 gøre et forsøg med en Trim-rute tiltænkt børnefamilier, eller andre som ønsker at være med på en lidt korterer rute. Denne rute er ca. 3,5-4 km.

Du kan enten løbe alene eller sammen med et andet medlem af Lyngby Kanoklub som par. Vælger i at løbe som par gælder det hele sæsonen, dvs. at man ikke skifter makker for hvert løb, og at man betaler deltagergebyr for begge / alle deltagere i "parret", selv om den ene er forhindret ved et løb. Dette gælder også for Trim. Man kan stille op som ungdoms par, hvis deltagerne i parret er under 16 år 1. oktober.

Hvis du ikke har løbet o-løb før eller forventer at gå/løbe meget langsomt, bedes du give holdlederen besked per email før tilmeldignsfristen.

Vi bruger ikke kompas.

Tilmeld dig

Du tilmelder dig per løb via aktivitetskalenderen (Find datoen > klik på arrangementet > Tryk Tilmeld). Du behøver ikke at tilmelde dig alle løb.

Tilmeldingsfrist - normalt 2 uger før løbet, da vi skal trykke kort. Fristen skal overholdes.

Pris - 30 kr per løb per person som opkræves ved tilmelding

Par-løb - Skriv navnet på din makker ved tilmelding.

Det er en forudsætning for tilmelding at din makker også selv har tilmeldt sig og betalt.

Kørsel

Vi vil igen i år forsøge at arrangere fælleskørsel fra klubben, hvis der er behov for det.

Holdleder

Kirsten Hoyer Jensen

kirsten.hoyer22@gmail.com

Skove, Startlister og Resultater

Information om mødested, start tider, regler, resultater m.m. kan du se på http://www.dkfolob.dk/

Resultaterne fra de enkelte løb lægges sammen og de bedste løbere i de forskellige klasser præmieres ved sæsonafslutningen efter løbet i marts.
Alle løb finder sted søndage kl. 10-13.

2019-2020

Løbsdag Tilmeldingsfrist Skov